Náš příběh

 

Prvotní myšlenka vytvoření vlastní značky hodinek vyvstala v mysli mladé, cílevědomé zakladatelky Natálie Kreislové teprve v roce 2019 během jejích studií v Austrálii. 

 

Přesvědčení je cestou k cíli

 

Této myšlence však původně předcházel jiný podnikatelský záměr založený čistě na distribuci již stávajících značek hodinek do České republiky ze zahraničí. Očekávání spojená s nabídkou hodinek na zahraničním trhu a zejména pak jejich kvalitou nicméně nebyla v očích Natálie ani zdaleka naplněna. Prodej takovýchto produktů koncovým zákazníkům pro ni byl jednoznačně proti jejímu přesvědčení a navíc měla sama problém vybrat si z dostupné nabídky takové hodinky, které by ji nadchly hned na první pohled. Začala tak hledat vhodný způsob, jakým jednoduše splnit všechny své náročné požadavky na produkty z hlediska jakosti i designu, které by však zároveň byly i cenově dostupné. 

 

Tato, na první pohled možná složitá rovnice, měla po zvážení všech proměnných pro odhodlanou Natálii jen jedno adekvátní řešení. Tím bylo právě založení vlastní značky. Jedině tak totiž může mít přímý vliv a dohled na kvalitu produktů a jejich konečný vzhled. 

 

Česká značka - český design - české srdce

 

Jelikož je čas jednou z nejvzácnějších komodit, nebyl důvod jakkoli zahálet. A tak již na počátku roku 2020 vznikla značka La Giovanna, která dnes disponuje i svou vlastní ochrannou známkou. Spolu s ní spatřila světlo světa i její první kolekce dámských hodinek Eleganza. Ta podle Natálie konečně splňuje veškeré atributy vkusné elegance snoubené s minimalistickým stylem, jejichž kombinace je pro ni kýženým ideálem, který tak dlouho hledala nejen u nás, ale i ve světě. Kromě vlastností nabízených produktů je pro ni ale neméně důležitý i vztah se zákazníky a komunikace s nimi. Jelikož je navíc sama Natálie velmi náročným zákazníkem a vždy vyžaduje to nejlepší, snaží se předčit očekávání svých zákazníků a vyvolávat v nich pocit ohromení. Nejen ve smyslu samotného produktu a servisu, ale i zážitku spojeného s otevíráním kouzelné La Giovanna krabičky. Vše pochopíte v momentě, kdy si otevřete tu svou…

 


 

Chci lidem nabízet jen to, za co se nemusím jako prodávající stydět.
Než abych distribuovala hodinky, se kterými nejsem plně spokojená, zvolila jsem raději vlastní cestu. Za vlastní produkty jsem ochotná dát klidně i ruku do ohně.“

Natálie Kreislová